ponedjeljak, 27. lipnja 2016.

Essence-najdraže i najslađe četkice






Moja najslađa i najdraža kolekcija. Kao što vidite, radi se o Essence četkicama. Mislim da su ovaj put nadmašili po pitanju dizajna i boja, a o kvaliteti da i ne pričam. Ovdje imam jedan dio četkica, nisam uspjela sve naći, jer su se neke jako brzo rasprodale. Ali sa sigurnošću mogu reći da su ove četkice jako voljene, i jedne od dražih.



Perem ih jako često, iako ih ja samo ja koristim, ne volim prljave četkice. Za pranje koristim Johnsons baby šampon, ali o toj rutini drugi put. Niti jedna dlačica nije ispala, niti ispada za vrijeme šminkanja. U kvalitetu sam se uvjerila davno prije, a sad je opet potvrđujem. Odlično obavljaju svoj posao, i svaka je nezamjenjiva.
Kako na njima piše za što su namijenjene, ništa vas ne sprječava da ih koristite za što vi smatrate da vam više odgovara.
Što se tiče cijene, prezadovoljna sam, jer ni jedan ne premašuje cijenu preko 30 kn, koliko se sjećam. A četkice za oči ne premašuju 20 kn. Izuzetno pristupačne i jako kvalitetne.
Ovo je moja kolekcija J




Koje su vaše najdraže četkice? Jeste probali neke iz ove kolekcije?
  




Broj komentara: 8:

  1. Super mi je sto piše za sto su. Tj koja je za što.
    Imam samo ovu za puder, ljubičastu i zadovoljna sam.
    Htjela sam kupiti još ali nije bilo. Sve se rasprodalo.
    Ali čim ih budem ugledala- kupujem odmah ��

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Već ih postaje nemoguće uloviti :)

      Izbriši
    2. nabavila sam još dvije- za sjenila i za blendanje sjenila :D

      Izbriši
  2. Obožavam Essence kistiće... kistiovi za rumenilo,puder i ona fluffy za blendanje su stvarno jako kvalitetne :).

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Ne bih mogla izdvojiti, svi su odlični, ne može se pogriješiti :)

      Izbriši
  3. ja sam prezadovoljna sa njihovim kisticima, sminka im mozda nije najbolje kvalitete, u redu je za pocetnike haha
    ali kistici su stvarno odlicni,dobre su kvalitete. Ja imam par koji su malo stariji,koje dvije godine (za sjenila) i i dan danas su jednake kvalitete kao i kada su kupljene. Stvarno svaka cast, jeftine su, ali vrijede. :)

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Što se tiče šminke, ima promašaja i pogodaka,ali četkice su sve pogoci :)

      Izbriši
  4. Odlicne cetkice! Ja sam svoje nabavila sa interneta,tacnije sa NewChic stranice i stvarno sam prezadovoljna s njima :)

    mystylishcorner.blogspot.ba

    OdgovoriIzbriši