utorak, 15. ožujka 2016.

Kako izabrati idealno rumenilo






U prošlom  postu sam pisala kako odrediti podton kože I sukladno njemu puder, ako vas zanima, klik ovdje. Nakon što smo odredili podton danas ću vam pomoći kako odabrati idealno rumenilo.
Rumenilo nije lako odabrati, jer možete izgledati “isprano” ili kao klaun. Vjerujem da ste vidjeli obje kombinacije. 

Postoji još nekoliko načina kako odrediti idealno rumenilo, neovisno o tonu kože.
1.      Pogledajte boju svojih usana, to je boja rumenila koje će vam idealno odgovarati.
2.      Lagano se uštipnite za obraz, boju koju dobije je Vaša boja rumenila.
3.       Ili jednostavno stavite rumenilo pokraj lica, I ako imate “dobro oko” vidjet ćete hoće li Vas “isprati”






Ovisno o podtonu kožu:

1.      Svijetli/hladni: lagana/svijetla ružičasta
2.      Svijetli/topli: lagana/svijetla koraljna ili breskvasta
3.      Srednje tamna/hladni: roza, ljubičasta
4.      Srednje tamni/topli: koraljna, narančasta
5.      Tamni/hladni: tamna roza, crvena
6.      Tamni/topli: ljubičasta, narančasta


Svijetla koža ( pale/light) :

-ružičasta (pink) bilo koja
-fuksija
-crvena
-breskvaste nijanse, ali oprezno, ako imaju puno narančaste boje, možete izgledati I “blatnjavo”

Srednje tamni sloj kože (medium) :

-ružičasta
-smeđe roskasta
-crvena
-fuksija
-marelica
-kupina  (naravno, odnosi se na boje) J

Tamna koža (deep skin) :

-zlatno
-crvena
-fuksija
-tamno ljubičasto



I naravno, ne zaboravite, uvijek nanositi rumenilo lagano, ne treba pretjerivati. Ono nam služi da osvježi izgled I “podigne šminku”, a ne da nas učini starijima I umornim.

I za kraj, tablica rumenila za dan I za noć.



*sve slike su skinute s Google pretražitelja


2 komentara:

  1. Jedino rumenilo ne biram po nekom ključu, pa tako ja totalno fair ima hrpu tamno ljubičastih rumenila xD

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja sam svijetle puti, a tamno ljubičasta mi je prekrasna boja, ali na meni izgleda kao da sam dobila batina :)

      Izbriši