četvrtak, 2. srpnja 2015.

Rimmel Match Perfection



Koliko god željela i mislila da sam našla dobru BB ili CC kremu, odabir uvijek pada na pudere. Nije mi lako naći dobar puder, jer na policama uvijek prvo vidim natpis Matt, a ja sam djevojka sa suhom kožom :/
Naći i dobar puder za suhu kožu i da pri tome ima i ok spf, nije lako, ali je itekako moguće.
Rimmel Match Perfection, light perfecting radiance foundation, spf 18.



Puder dolazi u staklenoj bočici od 30 ml, s pumpicom za lakše doziranje. Al onaj dobar tip pumpice što ne izbaci puno proizvoda.


Tekstura nije jako čvrsta,a li ni skroz tečna. Lako se nanosi i blenda.
Prekrivanje je srednje do veliko, pošto nemam velikih nepravilnosti na koži, jedan lagani sloj mi je uvijek dovoljan. 
Kada ga nanesem nemam osjećaj „težine“ na licu, niti osjećam kao da nosim „masku“. Jako je lagan na koži, prije bih rekla da izgleda kao jako dobro pigmentirana BB krema.
Miris je osvježavajući i ugodan, ne prejak, ali i brzo ishlapi.



Odličan je za ljetne dane, jer u sebi sadrži i faktor 18. Ako trebam biti na suncu uvijek se zaštitim, al i volim kada znam da i u puderu postoji zaštita.
Postojanost je dosta duga, testirala sam ga na 8 sati, bez popravljanja, a make up je bio postojan.
Kako sam već napomenula, puder je namijenjen suhoj koži, tako da ne ističe suhe dijelove, nego koža ima prekrasan sjaj. Što znači i da nije mat puder J

Moj je u broju i boji 102 Light Nude. Trenutno mi odlično boja odgovara.
 I za one koji se boji, boja ne oksidira, što znači kada ju nanesem takva ostaje na licu, ne tamni.

Jako sam zadovoljna, i preporučujem ga djevojkama i svim koji muku muče sa suhom kožom.

Cijena je oko 70 kn, a ja sam ga uspjela kupiti na akciji u pola cijene J

Jeste li ga koristili? Kako ste zadovoljni?


Nema komentara:

Objavi komentar