četvrtak, 7. svibnja 2015.

NYX HD Photogenic Concealer CW11 Lavander


Ima dana kada imam izražene tamne krugove oko očiju. Uvijek sam u potrazi za korektorom koji će ih dobro prekriti i pri tome i posvijetliti kožu. Vidjela sam da mnogo djevojaka koristi korektor na žutoj bazi, ali treba voditi računa i o tonu kože. Meni nisu nikada stajali, probala jesam, ali taj dio se jednostavno nije nikada dovoljno dobro stopio. U potrazi i istraživanju našla sam rješenje :D
Radi se o NYX HD Photogenic Concealer CW11 Lavander


Neka vas boja ne plaši, i ja sam na prvu rekla ovo nije za mene. Nisam ni vidjela da se netko raspisao kod nas o korektorima u ovoj boji. Ne znam što se čeka 


Posjedujem još jedan HD korektor, koji je ton svjetliji od moje kože. Za one dane kada mi ne treba veliko prekrivanje i posvjetljivanje, lagano pomiješam ta dva i dobijem savršenu nijansu.
Pakiranje od 3 g, aplikator je mala spužvica. 



Tekstura nije pregusta, lako se blenda kao što možete vidjeti.
Mali minus je miris, malo mi vuče na tvornički, ali brzo nestane. 
Postojanost je jako duga, ako se fiksira puderom u prahu ili kamenu. Ne ulazi mi u borice, i ne isušuje mi kožu. Ne treba pretjerivati s količinom nanošenja, jer je malo dovoljno 
Koristim ga skoro svaki dan i jako sam zadovoljna 

Cijena je oko 50 kn

Koji je vaš najdraži korektor? Kako se vi rješavate tamnih krugova oko očiju?


2 komentara:

  1. Više sam fan ovih belih nego žutih concealera kada se radi o prekrivanju podočnjaka i tamnih kolutova oko očiju. Lepo prekivaju i mogu da posluže kao blagi highlighter, taman :)
    Na ovaj nyx sam nailazila na internetu i po časopisima stalno, imam ga u planu, samo nikako da se dogovorim sa sobom da ga kupim :)

    OdgovoriIzbriši