utorak, 12. svibnja 2015.

Makeup Revolution Essential Mattes Palette


Nedavno sam se počastila s prekrasnom paletom sjenila s Pink Pande. Onda sam ju kupila po sniženoj cijeni, i danas sam opet ugledala da je snižena, možda se cijena nije ni vratila na prvobitno. Ali eto još jedan razlog zašto bih ju trebali imati.
Makeup Revolution Essential Mattes Palette


Sigurno ste mnogo puta i vidjeli i pročitali recenzije, kao i ja. Ali nikad dovoljno hvale o prekrasnim mat sjenilima.
U paleti se nalazi dvanaest sjenila, poslagane su od svjetlijih do tamnijih tonova. Sviđa mi se što su u duguljastoj formi, pa su meni osobno lakša za nanošenje. Pakiranje je plastično, ali čini mi se dosta izdržljivo. S paletom se nalazi dvostrani spužvasti aplikator, koji ja ne koristim.

Ne posjedujem Naked Basics, ali sam čula da je prva polovica palete jako slična Naked-u. Samo što bi ova paleta bila mnogo jeftinija varijanta. 
Ako koja djevojka posjeduje obje, voljela bih znati postoji li sličnost J
U paleti se nalaze kao što vidite neutralne nijanse, ili kako bih ja to rekla: Zemljani tonovi.


Prve četiri su dosta svijetle boje, teško ih je prikazati, ali na kapcima odlično dolaze do izražaja.


Sljedeće četiri su jače pigmentirane i odlične su za prijelaze, i smokey eyes.



U posljednjih četiri se nalazi crna i „boje“. Hladna plava, i dvije hladne ljubičaste.




Sve boje se izvrsno blendaju , lako se nanose i dugo traju.
Mislim da je lako izvesti dobar look, iako nisam profesionalac. Boje se stapaju i nadopunjavaju, lako je ih je nadograditi sloj po sloj.
Ovo je jedna od jako rijetkih paleta gdje mi se sve boje sviđaju i sve koristim, većinom kupim zbog par nijansi.

Cijena je trenutno 39.90 Kn, eto još jedan razlog za imati ju J


Posjedujete li ovu paletu? 

4 komentara:

  1. Predivna je paleta, vidjela sam da je svi hvale, a ja ju još nemam :D Valjda će se uskoro naći i kod mene :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Meni su odlične ove MUR palete, ostala sam zabezeknuta :D

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. I ja :D svi ih hvale, pa sam morala nabaviti i ja sebi :)

      Izbriši