utorak, 19. svibnja 2015.

Essence Soo Glow! Cream to powder highlighter


Objavila sam nedavno sliku na Facebook stranici o novim Essence proizvodima. Mislila sam da je nemoguće pronaći proizvode, a svi su ih imali. I slučajno naletim na izvrsnu Dm-akciju i kupim ih za 30 %  jeftinije. Izabrala sam rumenilo i highlighter. Sad znam zašto ih svi imaju i konstantno ih slikaju i hvale J Danas dijelim s vama svoje oduševljenje o Soo Glow! Cream to powder highlighter.




Ne mogu reći da imam malu kolekciju highlightera, jer se dosta može tamo naći,ali ovo je jedan od ljepših.
Kao što mu samo ime kaže, tekstura je kremasta, a kada se nanese pretvara se u puderastu teksturu. Formula je odlična, nisam mislila da će mi se svidjeti kremasta tekstura, jer sam bila uvjerena da je teža za nanositi. Nanosi se vrlo lako, a blendanje ne može biti lakše.
Sadrži shimmer, ali ne toliko oku vidljiv. Više bih rekla da kupi svjetlost, ma doslovno mi lice zasjaJ

Počela sam ga koristiti i kao sjenilo, pa mi onda bude žao da ga ne potrošim brzo, jer sam ga jedva pronašla.
Na Essence stranici sam našla highlighter, ali 20 bright up your life, moj je 10 look on the bright side.
Naravno da želim probati i taj, pa tako da sada krećem u potragu. Nadam se da neće opet svi biti brži od mene J

Cijena 23.90 kn

Preporučujem, savršen je J


Posjedujete li ga i vi?

2 komentara:

  1. Imam, ali u drugoj nijansi :) budući da ne koristim hajlajtere previše, nisam ga prečesto koristila, ali svaki put kada ga koristim ostanem oduševljena :) kod mene ih uvijek ima, mislim da nikada nisu bili skroz rasprodani, nadam se da ćeš pronaći i drugu nijansu :)

    OdgovoriIzbriši