petak, 8. svibnja 2015.

Essence eyebrow designer


Nedavno sam pisala o sjenilima za popunjavanje obrva. Smatram da je razlika između olovke i sjenila, i olovke su odlične, ali je malo teže pogoditi nijansu. Našla sam odličnu olovku i postoji dovoljno boja za izabrati savršenu.

Essence eyebrow designer 04 Blonde


Uvijek se zadržim na olovkama za obrve i teško mi je naći dobru boju za plavuše. Sve su tamne ili mi više „vuku“ na tamne,a u tim bojama se ne osjećam dobro.
Essence olovke možete naći u četiri boje, o tamne do svijetle. Moja nije najsvjetlija, postoji još jedna svjetlija.
Fascinirana sam formulom olovki. Kada sam povukla crtu na ruci, pomislila sam da je slabo pigmentirana i onda iznenađenje. Olovka oboja dlačice a kožu lagano, ne preintenzivno, tako da ne izgleda kao da su obrve nacrtane.

Boja u sebi nema crvenkaste pigmente nego laganu smećkastu boju.
Olovka je na šiljenje, pa uvijek mogu imati precizni vrh. Inače ne volim olovke na šiljenje, ali za obrve je to dobra stvar J
Na vrhu olovke se nalazi četkica, za koju sam mislila da neću nikada koristit, ali je često u upotrebi.
Kako dolazi toplije vrijeme i trudim se da ne nosim puno šminke na licu, olovka mi dođe idealna, za lagani make up. Odlična je i za put, jer odmah imate olovku i četkicu, manje stvari za nositi J

Cijena 13 kn, mislim i više nego pristupačna J

Koja je vaša najdraža olovka za obrve?




4 komentara:

  1. Koristim istu olovku za obrve, prezadovoljna sam njome. Obrve mi baš prirodno izgledaju, nemaju onaj umjetni izgled kao sa sjenilom. :)

    OdgovoriIzbriši
  2. ne koristim olovku, sjenila su mi draza

    OdgovoriIzbriši
  3. Koristim ovu olovku u crnoj boji i fenomenalna je. Jako sam zadovoljna.

    OdgovoriIzbriši