utorak, 5. svibnja 2015.

Brow Bar To Go By Whiteninglightning



Nedavno sam naručila ovaj set za obrve i od tada je prva stvar za kojom posežem. Radi se o Brow Bar To Go By Whiteninglightning namijenjen plavušama.


Set je standardni, s dvije boje i voskom za fiksiranje obrva. Ovo je najsvjetlija varijanta, postoji i tamnija.
Pakiranje je dosta čvrsto i nemam straha da bih mogla oštetiti sjenila. Kada se otvori, nalazi se ogledalo i četkica za nanošenje.

Četkica je odlična, precizna, tanka i dovoljno meka.
U žurbi sam dosta puta istom četkicom nanosila vosak i sjenila, tako da sam prenijela voska na sjenila. Ovo je primjer da i vi to ne radite. Sada mi je gotovo :/

Sjenila su pigmentirana i lako se blendaju. Najviše sam se iznenadila sa svjetlijim sjenilo, jer sam očekivala tu svijetlu boju,ali kada se nanese postane svijetla topla smeđa boja.
Ove boje koristim i kao sjenila, jer su odlična za prijelazne dijelove, pa čak i za konturiranje lica.
Ne moram naglasiti da su sjenila mat J

Mislim da se kod nas ne mogu kupiti, nisam čula još, ako se mogu obavijestite me J
Mogu se naručiti preko mnogo stranica, samo treba čekati popust i može se jeftinije proći.
Cijena im se kreće od oko 150 kn, nije jeftino, ali je dugo bio na mojoj wish listi.


Koji su vaši omiljeni proizvodi za popunjavanje obrva? Jeste li se susreli s ovim proizvodom?

Nema komentara:

Objavi komentar