srijeda, 29. travnja 2015.

Palmer's Purifying Mask



Hodajući po Dm-u naletjela sam na proizvode koji izlaze iz asortimana i pri tome su jako sniženi. Radi se o Palmer's kozmetici. Kako mi trenutno ne trebaju mazalice za lice, odlučila sam se za masku. Izvorna cijena je oko 60 kn, a platila sam ju oko 19 kn. Kupila sam Palmer's Purifying Mask.


Pakiranje od 120 g.
Što proizvođač kaže: Maska za lice sadrži zelenu glinu koja otklanja nečistoće iz pora, ulje badema koje dubinski hidratizira kožu, kamilicu i ekstrakt aloa vere koji umiruje kožu, te mentol koji je osvježava. Sadrži vitamin E.
Nanijeti na lice i ostaviti do 10 minuta, te isprati vodom. Dermatološki ispitano.
Preporučeno korištenje od 1-3 puta tjedno. Ja sam onaj tip što koristi odmah 3 puta tjedno J
Tek kada sam počela intenzivnije koristiti maske, vidjela sam koliko ostane „prljavštine“ u porama. Mislila sam da je umivanje dovoljno.


Maska je guste teksture, jako ugodnog mirisa. Nije pre napadan, decentan. Lako se razmazuje po licu, i ostaje bijela. Kada se osuši ne upije se pretjerano, nego ostavi bijelu boju na licu.
Kroz tih deset minuta nošenja maske, osjećaj je odličan. Imam osjećaj kako mi se koža zateže, ne u mjeri da ne mogu micati ustima, ali se osjeti.
Nakon 10 min slijedi ispiranje vodom,  koje je ugodno, jer se lako ispire. Nakon što isperem ostatak maske, koža je prekrasno meka na dodir i zaglađena. Primijetila sam da je i svjetlija, jer kao što sam napisala, nije dovoljno samo umivanje sapunom.
Koža mi je osjetljiva, i nije se pokazala nikakva reakcija, poput crvenila, prištića ili bilo kakve iritacije.
Zadovoljna sam i sad mi je žao što ju nisam prije probala, a ne sada kada izlazi iz asortimana.

Stoga požurite dok još nije nestalo J



Nema komentara:

Objavi komentar