četvrtak, 9. travnja 2015.

L'Oreal maskare


U posljednje vrijeme umjetne trepavice su zavladale J Nemam ništa protiv njih i mislim da se ponekada  samo pomoću njih i može dobiti onaj savršeni izgled. Nisu ih sve žene u mogućnosti nositi, a neke se ne osjećaju ugodno s njima. Zbog tih svih činjenica i make up brendovi su počeli lansirati maskare s nazivom False Lash. Predstavit ću vam svoje najdraže L'Oreal  maskare J




Ponekada ih nosim u kombinaciji, a ponekada samo jednu maskaru. Ovisno što želim taj dan i kako se osjećam.

L'Oreal Telescopic Carbon Black



Za ovom maskarom uvijek posežem kada je stara pri kraju. Radi se o extra black maskari, uvijek ću kupiti extra black ako ima. Četkica je tanka i duga, plastična s malim dlačicama. Odlična za male trepavice u uglovima. Maskara iznenađujuće produžuje trepavice. Kada sam ju kupila očekivala sam da će ih smo izvući,ali ona ih doslovno produži J
Kada ju nosim samu, svi me pitaju koja je maskara u pitanju. J Ne daje puno na gustoći,ali to se može dobiti sljedećom maskarom J

L'Oreal False Lash Wings





Ova maskara ima potpuno drugačiju četkicu, veću, okruglu i na jednom kraju veće dlačice. Kao što samo ime kaže treba ostaviti dojam uvinutih umjetnih trepavica. Meni ova maskara daje više na volumenu nego na dužini. Kod mene ima mali minus,jer se ponekada zna preslikavati na obraz. Tako da moram paziti kada ju nosim :/  više sam očekivala od nje,ali posluži J

L'Oreal False Lash Architect 4 Dimension Effect  Fibers




Ova zanimljivog izgleda maskara, nema plastičnu četkicu,nego od prirodnih vlakana. Duguljasta i tanka četkica s tanjim završetkom za lakše nanošenje na uglove. I ova masakra mi daje veći volumen, i prirodan izgled. Na početku nisam bila oduševljena, nego kada se malo osušila, počela sam ju više koristiti.
Cijene su im oko 100 kn,ali uvijek se mogu naći na raznoraznim akcijama.


Koje su vaše omiljene maskare? Posjedujete li i Vi koju od ovih?

2 komentara:

  1. False Lash Arhitect je moj favorit, odlično izgleda, ako ju vidim na nekoj akciji, definitivno kupujem :D

    OdgovoriIzbriši
  2. Odlična je, s tim da uvijač ne koristim :)

    OdgovoriIzbriši