utorak, 31. ožujka 2015.

Soraya Anti-Ageing Silikonska podloga za suhu kožu


Kako više ne mogu zamisliti stavljanje pudera bez baze, počela sam tražiti onaj koji najbolje odgovara mojoj koži. Probala sam mnoge,ali najbolje mi odgovaraju na silikonskoj bazi,jer mi popune pore i zaglade kožu.
Želim vam prenijeti svoje oduševljenje o Soraya Anti-Ageing Silikonskoj bazi




Baza dolazi u crnom pakiranju od 33 ml, koje sadrži pumpicu za lakše doziranje.
Tekstura je kao gel, prozirna i lagana. Lako se razmazuje, odmah popuni pore i zagladi kožu. Nakon nanošenja,baza se stopi s kožom i lice postaje meko i svilenkasto, osjećaj je odličan J





Odmah se upija, a lice ne ostaje ljepljivo. Puder se na podlozi lako razmazuje, i izgleda savršeno.
Više me ne brine da će mi se puder zadržavati i nakupljati u porama.
Oduševilo me to što je namijenjen suhoj koži,tako da mi hidratizira suhe dijelove i puder mi ne može istaknuti još više ta neželjena područja.

Koristim ga tako da istisnem na prste malu količinu i prvo stavim na T-zonu,jer mi je ona najproblematičnija i razmažem na obraze,jer su mi tu „najveće“ pore.

Moram napomenuti i da je podloga izrazito lagana, i matira kožu.
Kako nikada nije kasno s prevencijom borica, drago mi je što ima Anti-Ageing kompleks J

Imam jako osjetljivo lice,ali nisam primijetila nikakve promjene na licu,a koristim ga svakodnevno J
Postojanost šminke je jako duga, do 8 sati bez micanja pudera i bez popravaka šminke. 
 Nosila sam ga i u večernji izlazak,što znači, vrućina i dim,ali šminka je ostala postojana. Podlozi dajem čistu peticu  J


Ovaj proizvod me oduševio,tako da sam sve svoje podloge zanemarila i koristim samo njega.

Trenutno je na sniženju, ali izlazi iz asortimana, ima još nekoliko komada, pa požurite :) a možete ga naručiti Ovdje 
Za više informacija o Soraya proizvodima možete potražiti na Soraya službenoj stranici, ili Soraya Facebook stranici.


Koja je vaša omiljena podloga? Jeste li probali Soraya proizvode?

Nema komentara:

Objavi komentar