četvrtak, 12. ožujka 2015.

Nuxe Huile Prodigieuse OR- suho ulje sa zlatnim sjajem



Kako postajem starija,tako mi treba i više njege za lice, tijelo i kosu. Imam hrpu proizvodu za njegu,ali naravno nikad dovoljno J
Za oko mi je zapelo Nuxe suho ulje. Svidjelo mi se to što je za lice, tijelo i kosu. Pročitala sam dosta o njemu i odlučila se počasiti J
U ljekarni se nisam mogla odučiti koje kupiti,jer imaju bez zlatnih čestica i sa zlatnim česticama. I nakon promišljanja odlučila sam kupiti sa zlatnim česticama jer nam dolaze topliji dani,i sa suncem poželim i ja zablistati J



Nuxe- Huile Prodigieuse OR suho ulje sa zlatnim sjajem.
 Naglašava preplanulost i ne mogu dočekati ljeto da ga počnem koristiti po cijelom tijelu.
Proizvođač tvrdi da na nogama postiže efekt „svilenih čarapa“. Čim ljeto stignem,nadam se da ću i ja to potvrditi J


Namijenjeno je svim tipovima kože,a pošto je moja koža suha,ulja nikada dosta.
Upija se jako brzo i 100%, a koža je meka,blistava i nahranjena.
Koristim ga prije šminkanja,ili ga miješam s puderom, a nakon toga vam lice izgleda odlično. Za večernji izlazak stavim ga na jagodice kao highlighter.


Stavila sam ga i nekoliko puta na vrhove, prije feniranja, ali nisam ga toliko koristila da bih mogla reći da je čuda učinio. Vidjela sam da se može koristiti i kao maska za kosu,tako da se nanese na cijelu kosu i ostavi 15-20 min u ručniku i nakon toga ispere šamponom. To ću definitivno probati na ljeto,jer mi tada kosi treba najviše hidratacije.

Miriši božanstveno, miris plaže ljeti J
Pročitala sam da provjereno djeluje protiv nastanka strija, i da omekšava kožu prije i poslije depilacije, za to mu dajem palac gore!

Cijena je oko 200 kn, ali se isplati jer vam ne treba više od nekoliko kapi.

Jeste li i vi koristili Nuxe suho ulje, i kako ste zadovoljni?




Nema komentara:

Objavi komentar