četvrtak, 5. ožujka 2015.

Max Factor Skin Luminizer & Eye Luminizer Brightener


Nedavno se na policama pojavio Max Factor Skin Luminizer I Eye Luminizer Brightener korektor za područje oko očiju. Kupila sam ih u kompletu I cijena je bila 100 kn. Puder košta oko 100 kn, a korektor oko 70 kn ako se kupuje posebno.






Privuklo me to što proizvođač kaže da koža blista I sjaji. Pošto imam suhu kožu, biram pudere koje imaju dewy finiš. Možda sam očekivala da će mi koža biti više blistavija, pošto se kroz bočicu vidi luminizer, ali nije u tolikoj mjeri.




Puder je gučće teksture, ne “curi”. Mene podsjeća na kremu u boji, a prekrivenost je srednja. Namijenjen je suhoj koži, I ono najbitnije ne ističe suha područja. Dosta je hidratantan I odličan za svaki dan.  Mirisom nisam oduševljena,ali brzo se naviknem :/
Postojanost mu je oko 6 sati,ako se fiksira puderom u kamenu,ali onda se I izgubi sjaj na licu.
Ima pumpicu, koja je jako dobro napravljena,jer izađe dovoljno proizvoda.





Korektorom sam prezadovoljna. Kao okoloočna krema u boji. Jako je hidratantan a  prekrivenost dobra. Dozira se pumpicom. Postojan je do 6 sati ako se fiksira, ja  ga fiksiram jer imam bore smijalice. Ne upada u bore a koža oko očiju izgleda svježa. Dolazi u dvije boje,ili dva broja J moj je broj 2. Ponekad ga stavim na svoje nedostatke na licu I nosim ga umjesto pudera J
Preporučujem!

Koji je vaš idealni puder za suhu kožu?

Nema komentara:

Objavi komentar