petak, 13. ožujka 2015.

MAC studio fix fluid foundation , MAC studio fix powder plus foundation, MAC fix +


Ima dana kada vidim na licu 101 ne savršenost i poželim odmah sve to prekriti do ne prepoznatljivosti. Kada se spremamo na svečana događanja ili nama bitne trenutke, želimo izgledati  najbolje. Za takve posebne trenutke nam treba i poseban make up. 
Danas ću podijeliti s vama svoje proizvode koje koristim kada želim imati potpunu prekrivenost,a da mi lice pri tome ne izgleda kao da nosim masku.







Mac studio fix fluid je puder koji ima u sebi i zaštitni faktor 15, tako da ne morate brinuti o suncu J
Moj je u nijansi  NC 20, jer sam plavuša sa svijetlim tenom J
Puder dolazi bez pumpice, što je mali minus,ali se može kupiti u Mac trgovini i pumpica koja odgovara.

Tekstura je gušća,i jako pigmentirana. Dovoljno je malo za prekrivanje cijelog lica. Primijetila sam da se na licu dosta brzo osuši,pa ga ja nanosim prvo na jednu polovicu lica, izblendam,  zatim na drugu.


Traje dosta dugo do 8 sati bez micanja s lica, naravno ako ga fiksiram. Na licu se osuši matt, ali malo i oksidira,tako da će nakon sat vremena malo potamniti na licu (ne drastično).
Cijena oko 250 kn





Kada završim s tekućim puderom, obavezno i fiksiram s Mac studio fix powder plus foundation.
Kada fiksiram tekući puder, lagano po licu tapkam puder u kamenu,jer ne volim taj „puderasti“ osjećaj na licu.
Na slici se vide dva pudera u kamenu, jedan je do pola potrošen a drugi je cijeli. Toliko sam oduševljena njim da ga kupujem gdje god stignem,da ne bi slučajno ostala bez njega J
Vidjeli ste u imenu da piše i plus Foundation, tako da može koristiti umjesto tekućeg pudera.

Često samo stavim puder u kamenu,jer nisam još našla puder u kamenu koji ima tako dobru prekrivenost. 
U istoj boji je kao i tekući puder NC 20.
U pakiranju se nalazi i ogledalo,koje je jako dobro i spužvica za nanošenje,ali ja koristim četkicu.
Pošto je moja nijansa dosta svjetla, odlično služi i za fiksiranje korektora i posvjetljivanje oko očiju.
Cijena je oko 250 kn, ali vrijedi svake kune J




I da bih moja šminka trajala cijeli dan ili cijelu noć, fiksiram ju sa  Mac Fix+.
Bočica od 100 ml i već mi traje dobra  3 mjeseca. Nakon njega šminka drži doslovno do 12 sati.
Ima veliku namjenu, ali ga dosta štedim jer želim da mi traje dosta dugo J

Može se nanijeti prije šminke,za hidrataciju lica,ili poslije šminke za fiksiranje. Ako stavljam šljokice ili pigment kao sjenilo, pošpricam četkicu prije nanošenja,i sjenilo stoji kako se nanese.
Ako se odlučim za dan bez pudera u kamenu, prije nego nanesem tekući puder, pošpricam četkicu i puder stoji bez problema. Miris blag, ne boli me glava od njega J
Možete ga miješati s puderom,ako vam je puder pregust,a lice će izgledati odlično.
Cijena oko 150 kn.

Smatram da se isplati investirati u dobru podlogu,a Mac kozmetika me oduševila! Palac gore J


Jeste li i već probali Mac proizvode,i kako ste zadovoljni?


Nema komentara:

Objavi komentar