srijeda, 4. ožujka 2015.

Mac lipstick- Angel and Please me


Ima dana kada nisam raspoložena za težu šminku,nego mi je samo dovoljno malo maskare i nježniji ruž na usnama.  U svojoj kolekciji mam dva Mac ružna koja su mi idealna ze te dane J



Prvi i najčešće korišteni je Mac Angel (A43) Frost




Pošto sam svijetlog tena, ovaj ruž se idealno uklapa. Nijansa je svijetla, srednje roza, s toplim podtonom. U sebi sadrži malo shimmera, što daje suptilan sjaj.  Tekstura kremasta s odličnom hidratacijom usana. Prije nego sam ga kupila,malo sam istraživala, i mnogi su govorili da se usne trebaju prije pripremiti i hidratizirati. Svoje usne uvijek hidratiziram,jer smatram da niti jedan ruž ne može izgledati dobro na suhe ispucale usne.
Nijansa ruža ide uz težu šminku kao nude ruž, ili uz lakšu šminku kao osvježenje na licu.
Volim ga nositi,a i miris je mu je odličan J

Drugi je Mac Please Me (B63) Matte



Pigmentacija je odlična, boja je ista i na usnama.  Nijansa je tamnije roskasta a tekstura kremasta. Miris ugodan. Postojanost mu je oko 4 sata, u punom sjaju. Kada se osuši na usnama, postaje matt. Kao što sam i napisala, uvijek je potrebno usne pripremiti i hidratizirati.
Cijena ruževa je oko 150 Kn


Koji je vaš omiljeni ruž za laganiju šminku?

Nema komentara:

Objavi komentar