srijeda, 25. ožujka 2015.

Essence Effect sjenila za oči


Tražeći novitete u kozmetici i sastavljajući svoju listu želja, naletjela sam na Essence proizvode koji izlaze iz asortimana. I naravno neugodno iznenađenje L Effect sjenila izlaze iz asortimana.
Otišla sam odmah obnoviti zalihu, i saznala da se još mogu naći u ponudi i koštaju samo 9 kn.




Evo zašto ih treba kupiti J
Kako sam već pisala, ljubitelj sam zemljanih i nude nijansi, tako su i moja Effect sjenila u tim bojama.
Essence Effect 06 UK's stonehenge





Essence Effect 02 brazil's sunset




Pakiranje je od 7ml,ali traje dugo,pošto je malo dovoljno. Tubica je na istiskivanje, i potrebna je količina kao zrno maka J
Tekstura kremasta, kada se osuši kao efekt folije. Kupi svjetlost i daje prekrasni sjaj koji se preljeva iz svjetlije u tamnije nijanse.
Ne ulazi u borice, i dugotrajno je postojan.
Ono što me odmah oduševilo je pigmentiranost, potpuna prekrivenost.
Koristim ga svakodnevno,jer ne trebam uložiti puno truda ni vještine da bih mi oči izgledale odlično.

Zato požurite u Dm dok ih još ima J




Nema komentara:

Objavi komentar