petak, 27. ožujka 2015.

Catrice & Essence bronzeri


Nakon hrpu odgledanih videa i recenzija, počela sam biti zaluđena bronzerima. I od tada sam kupila hrpu različitih, ali nisu svi vrijedni spomena. Uvijek biram bronzere u svjetlijim nijansama,jer sam svijetle puti, ne želim izgledati prljavo J
Ovo su moja dva omiljena i k tome su povoljna J




Catrice Sun Glow Matt Bronzing powder- Medium skin ( 030- medium bronze)


S ovim sam bronzerom opsjednuta J Multifunkcionalan je,služi mi kao bronzer,kada želim „zagrijati“ lice, za konturiranje i kao sjenilo za oči.
Postoji tamniji,ali za moj ten je pretaman. Tekstura nije previše puderasta, i jako lako se blenda. Kao što piše matt je,tako da odlično služi za sve vrste konturiranja.
Kada ne želim imati puno boja na licu, koristim ga kao sjenilo na očima. Pigmentacija je odlična, pa treba biti lake ruke J
Stapa se s kožom, i ne izgleda kao prljava. Može se nadograditi do dva tona tamnije nijanse.
Cijena oko 34 kn

Essence Sun Club-Shimmer bronzing powder-blondes (10 sunkissed)



Kao prvo! Miris je fenomenalan :D
Kao što samo ime kaže, bronzer sa shimmerom. U jednom bronzer i highlight J
Shimmer nije prejak,nego decentno daje koži  sjaj. Koristim ga kada su svi sunčani dani, odlično kupi svjetlost i koža mi izgleda zdravo. Ni kod ovo bronzer tekstura nije previše puderasta,dobro se stapa s kožom i blenda.
Vidjela sam da su sada izašla nova pakiranja bronzera ali isto se zovu J
Cijena oko 25 kn

Jako volim ova dva bronzera,tako da većinom samo njih koristim tijekom cijele godine. Jako sam zadovoljna i preporučujem svim djevokama koje imaju svjetliji ten.


Koji su vaši omiljeni bronzeri?

Nema komentara:

Objavi komentar